Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Oh oh pretty woman !!

Ας βάλω έναν κανόνα : Όποιος επιθυμεί να δει τις παρακάτω φωτογραφίες είναι υποχρεωμένος να ακούει παράλληλα το ακόλουθο link .Σε περίπτωση που δε τηρήσετε τον κανόνα θα πρέπει να υποστείτε τις συνέπειες .Θα σας συνιστούσα να μην παραλείψετε τον κανόνα μου.


Ok?????? Άντε ας αρχίσουμε ….

Ααααααααα!!!!Τι είπαμε?? Δε με νοιάζει αν είστε στη δουλειά , αν δεν έχετε ηχεία ή οτιδήποτε άλλο….πατήστε το παραπάνω link ….

Και μιας και αρχίσαμε με παιχνίδια ας συνεχίσουμε έτσι.

Υπάρχει ένα παιχνίδι που συνήθως το παίζουν στις θεατρικές ομάδες και που βοηθάει τους παίχτες να γνωρίζονται καλύτερα μεταξύ τους και που πολλές φορές ο πρωταγωνιστής μαθαίνει πολλά όσον αφορά την γνώμη των άλλων για τον ίδιο αλλά επίσης μαθαίνει και πράγματα για τον εαυτό του που ίσως να μην είχε παρατηρήσει ούτε και ο ίδιος.

Λέγεται «Ψυχολόγος» και σκοπός του παιχνιδιού είναι οι παίχτες να βρούνε τον παίχτη που περιγράφει κάποιος με την βοήθεια των ερωτήσεων που του κάνουν. Σας μπέρδεψα???

Για παράδειγμα:

-Αν ήταν φαγητό τι θα ήταν ,τι θα ήταν?
-Θα ήταν μανιτάρια , είτε κρασάτα είτε ξυδάτα είτε στη κατσαρόλα είτε στα κάρβουνα…αλλά ναι σίγουρα θα ήταν μανιτάρια.
-Και γιατί να είναι μανιτάρια??
-Γιατί είναι το πρώτο πράγμα που ψάχνει στο κατάλογο όταν πάμε για φαγητό και όταν τελικά έρχονται τα καταβροχθίζει σε χρόνο ρεκόρ .
-Αν ήταν ποτό , τι θα ήταν???
-Μμμμμ….θα ήταν κάτι δροσιστικό , χρωματιστό , ελαφρύ και σίγουρα θα το πίναμε γρήγορα ,  όπως κάνει και αυτό το άτομο.

Χααααχααααχαααα!!!! Ειλικρινά γράφω τόση ώρα και έχω λιώσει στο γέλιο . Σκέφτομαι ερωτήσεις και απαντήσεις και γελάω μόνη μου .Όσοι δεν την ξέρουν καλό θα ήταν να την γνωρίσουν. Όσοι πάλι την ξέρουν πιστεύω να κατάλαβαν ότι τόση ώρα περιγράφω τη Μία, Μοναδική και Ανεπανάληπτη Μαρίσα Διακάκη. Που σήμερα τυχαίνει να έχει και τα γενέθλια της, έγινε 27 χρονών ολόκληρη κοπέλα . Πέρσι της έκανα δώρο ένα κολάζ με φωτογραφίες , φέτος είπα να της ευχηθώ δημόσια και να της κάνω δώρο ένα αφιέρωμα στο blog μου.

Ας μιλήσω γι’ αυτήν λίγο …Μαρίσα ελπίζω να μη ντρέπεσαι…

Τη Μαρίσα τη γνώρισα περίπου πριν από 10 χρόνια μέσω μια κοινής γνωστής μας, αν ήταν αγόρι θα έλεγα ότι ήταν ακόμα άτριχο και αμούστακο…..χαχαχαχαχαχαα!!!!! Όταν που λέτε τη γνώρισα δίπλα μου  χρειαζόμουν και ένα μεταφραστή. Νόμιζα ότι μίλαγα με το Πρύτανη της καλύτερης σχολής της Αμερικής, έλεγε λέξεις που πραγματικά δυσκολευόμασταν όλοι να τις καταλάβουμε. Όπως έλεγα από τότε είναι λέξεις για κρεμάλα…δε θα τις έβρισκε ποτέ κανείς .
Τα χρόνια όμως πέρασαν , αγοράσαμε όλοι μας λεξικό ,αλήτεψε λίγο και αυτή και βρήκαμε τη χρυσή τομή για να μπορούμε να συνεννοούμαστε . Έτσι αρχίσαμε τις συζητήσεις , τους καφέδες ,τα ποτά ,τα φαγητά , τις εκδρομές εντός και εκτός Ελλάδας και γίναμε παρεάκι .

Αν έπρεπε να πω δυο λέξεις για τη Διακάκενα (έτσι την λέω πολλές φορές) θα έλεγα : Μαρίσα «το καλό παιδί» . Συνήθως θα την δείτε να χορεύει σε ξέφρενους ρυθμούς  ότι στυλ και αν  παίζει το ράδιο. Πιστεύω στη προηγούμενη ζωή της πρέπει να ήταν χορεύτρια σε στριπτιτζάδικο με στύλο και μπορώ να το τεκμηριώσω(σε όσους ήταν εκεί να σας θυμίσω baires στη σκάλα) …αλλά καλύτερα όχι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι μου είναι αρκετά ανταγωνίσιμη στο θέμα της φιγούρας .Θα την δείτε να γελάει ,χωρίς να βγάζει ήχο τις περισσότερες φορές , και με λίγο ανοιχτό το στόμα έτσι ώστε οι μύγες να βρίσκουν καταφύγιο. Όταν έμαθα ότι είναι Δίδυμος στο ζώδιο άρχισα να τα βάζω με τον κύριο Λεφάκη γιατί το άτομο αυτό ανατρέπει τον ζωδιακό κύκλο και τα χαρακτηριστικά των ζωδίων.

Φιλενάδα μου δε ξέρω μεγαλώνοντας αν αλλάξεις ….εγώ πάντως θα σε αναγνωρίζω από τη διχάλα που έχεις ανάμεσα στα δύο μεγάλα δόντια σου…..χαχαχαχαχαχα…

Αν ποτέ θελήσετε να πάτε για ένα γρήγορο καφέ , ποτό , γενικότερα να πάτε να πιείτε κάτι πολύ πολύ πολύ γρήγορα πάρτε την μαζί σας .Ρουφάει σε κλάσματα δευτερολέπτου ότι και να παραγγείλει …ευτυχώς όμως πάντα ξέρει που να σταματάει στο ποτό….έχει μέτρο, 2-3 ποτηράκια κρασί και είναι καλά ….πάντα ?????Μμμμμμ όχι πάντα ….αν και κανείς δεν έχει καταφέρει να την μεθύσει εγώ σα να θυμάμαι κάτι…αλλά οκ δε θα μπω σε λεπτομέρειες .

Θα σας πρότεινα να της ζητήσετε να σας τραγουδήσει ανήκει στους ανθρώπους που έχουν μονίμως ένα αυγό στο φάρυγγα …χααχαχχχχαχα….εγώ με αυτόν τον άνθρωπο τα βρίσκω και γελάω πολύ μαζί της και βασικά θα την ήθελα στη ζωή μου για τρεις  πολύ βασικούς λόγους  :

-είναι η μούσα μου στις φωτογραφίες μου
-είναι το μόνο άτομο που γελάει πάντα και με παροτρύνει να λέω πετυχημένα  ανέκδοτα
-είναι η μια από τις δύο δασκάλες μου ορθογραφίας

Και τώρα αναφέρομαι μόνο στην Μαρίσα….ξέρεις με τις ευχές και γενικά με όλα τα τυπικά δε τα πάω και πολύ καλά ευτυχώς είχα πάντα εσάς να με συνετίζεται και θέλω να μείνετε και να συνεχίσετε να το κάνετε . Ξέρω ότι πάντα θα με λες γελοία και ποιο συγκεκριμένα θα μου λες « ρε Σεβαστού  πόσο γελοίος άνθρωπος μπορείς να είσαι » αλλά ξέρω ότι  όσα χρόνια και να περάσουν θα θέλω να το ακούω .Και συνεχίζω στέλνοντας μέσω του blog  μου, μιας και φέτος είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα, τις ακόλουθες ευχές μου ….να είσαι πάντα χορευταρού , να γελάς και να τραγουδάς ,έστω και με το αυγό στο στόμα ,από το πρωί μέχρι το βράδυ. Και να μου θυμίσω έτσι για να σου φτιάξω και λίγο το κέφι μιας και σήμερα μεγάλωσες και ίσως να έχεις τα ψυχολογικά σου ότι πάντα θα είσαι μικρότερη μου .

Χρόνια πολλά και καλά φίλη μου….








































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου